-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POZOR - NOVÁ OTEVÍRACÍ DOBA - OD 01.07.2017!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z důvodu pracovní stáže bude kancelář České pojišťovny ve Valašských Kloboukách v termínu od 17.6. – 23.6.2017 uzavřena.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do Klientského klubu České pojišťovny může patřit každý věrný klient. Je to jednoduché. Stačí mít uzavřenou jednu smlouvu na jeden z našich hlavních produktů a hned můžete začít využívat klubové výhody. Mezi ně jsme například zařadili nadstandardní klientské služby a zvýhodněné nabídky našich partnerů.
Více informací si můžete přečíst na stránkách České pojišťovny ZDE.
Česká asociace pojišťoven upozorňuje ve své tiskové zprávě na nekalé praktiky některých zprostředkovatelů. Podvodníci se zaštiťují Českou asociací pojišťoven jako důvěryhodnou organizací ve snaze zaujmout klienta a případně mu vnutit nějaký finanční produkt.
„Jsem z asociace pojišťoven a zkontroluji vám vaše pojištění," právě tuto větu nejčastěji slyší lidé, kteří jsou v posledních dnech vystavováni tlaku podvodných praktik. Ve snaze zaujmout potenciálního klienta a vnutit mu
nějaký finanční produkt se někteří zprostředkovatelé zaštiťují Českou asociací pojišťoven (ČAP) jako důvěryhodnou organizací, která zastřešuje 97 % pojistného trhu.
„Česká asociace pojišťoven v žádném případě nezasahuje do pojištění klientů, nekontroluje nastavení nebo cenu jejich pojištění, ani klienty aktivně neoslovuje. Jde tak o neoprávněné užití jména důvěryhodné organizace k praktikám, které poškozují klienty pojišťoven," říká výkonný ředitel České asociace pojišťoven Jan Matoušek a dodává:
„V tuto chvíli již disponujeme řadou indicií o nekalých praktikách, které poskytneme České národní bance jako dohledovému orgánu k prověření. Zvažujeme též právní kroky k ochraně dobrého jména a pověsti naší asociace". ČAP zároveň žádá klienty pojišťoven, aby si v případě, že se na ně s tímto klamavým a nevyžádaným telefonátem někdo obrátí, poznamenali jméno a telefon volajícího a byli tak laskaví a oznámili tuto skutečnost specialistům České asociace pojišťoven na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..">Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Zdroj: Tisková zpráva ČESKÁ ASOCIACE POJIŠŤOVEN , 17.08.2016
Děti bývají nemocnější než dospělí. Není výjimkou, když dítě po nástupu do školky nebo školy lehne s nemocí i čtyřikrát do roka a musí užívat antibiotika.
Dát dítě ve třech letech do školky je pro zaměstnané maminky téměř nutnost. Déle jim totiž zaměstnavatelé často nechtějí držet místo. I když je pobyt mezi dětmi pro naše dítě prospěšný, nese s sebou jedno velké negativum – několik onemocnění do roka a s nimi potřebu čerpat „ošetřovačku“.
Od 11. dubna fungují nová telefonní čísla pro volání na klientské linky České pojišťovny.
Nová telefonní čísla jsou téměř identická jako ta původní – změnila se pouze první číslice. Přecházíme z „osmičkové“ řady na „dvojkovou“ a zachováváme tak povědomí o našich číslech. Tedy z původního čísla 841 114 114 přecházíme na 241 114 114.
Touto novinkou jsme vyslyšeli žádosti klientů a vycházíme jim vstříc tak, aby při komunikaci s pojišťovnou mohli využít své neomezené tarify nebo volné minuty. Změna tvaru čísla z tzv. barevné linky na národní číslo přinese podle našich odhadů klientům České pojišťovny úsporu v řádech milionů korun. V neposlední řadě je tato změna v souladu s novelou zákona o ochraně spotřebitele, která byla schválena koncem loňského roku.
Souběh telefonních čísel
Po dobu minimálně jednoho roku budou fungovat obě telefonní čísla – jak nová, tak i původní. Díky tomuto souběhu bude umožněn plynulý přechod na nová telefonní čísla, aniž by klienti pocítili změny v kvalitě poskytovaných služeb.
V průběhu dubna zveřejníme nová čísla na našich webových stránkách, sociálních sítích a webových telefonních seznamech. V tomto období budeme také sledovat, v jakém rozsahu začínají klienti nová čísla využívat.
Od června postupně budeme aktualizovat všechny formuláře, korespondenci, propagační materiály, návrhy smluv, pojistné podmínky atd. V rámci přirozené obměny šablon a tiskopisů bude nové telefonní číslo uvedeno na většině dokumentů do poloviny roku 2017.
Hledám do svého týmu zkušeného obchodníka na prodej všech finančních a pojišťovacích produktů.
Nabízím nadstandartní platové podmínky.
Podrobnější informace na tel.608 885 785
Nabízíme Vám výhodnou hypotéku s úrokem od 1,69% p.a. nebo spoření se státním příspěvkem až 2000 Kč.
Spolupracujeme s těmito společnostmi:
Osobní úvěr neúčelový a Optimální půjčka na konsolidaci úvěrů, kreditních karet, povolených debetů
21.12.2015 pondělí | 8,30 – 11,30 | 13,00 – 16,00 |
22.12.2015 úterý | 8,30 – 11,30 |
23.12.2015 až 3.1.2016 ZAVŘENO
4.1.2015 pondělí | 8,30 – 11,30 | 13,00 – 16,00 |
Krásné Vánoce
a vše nejlepší v roce 2016 Vám přeje
Petr Šuchma a jeho tým
V případě nutnosti využijte naše služby na stránkách České pojišťovny a.s.
POHODA Bez povinnosti při nehodě
POHODA Super
Jedná se o nejvyšší zhodnocení Transformovaného fondu na českém trhu.
Penzijní společnost České pojišťovny (PSČP) připsala klientům svého Transformovaného fondu za rok 2014 zhodnocení 1,7 % p. a. Na konci minulého týdne o tom rozhodla valná hromada společnosti. PSČP připsala vysoké zhodnocení díky loňskému zisku Transformovaného fondu ve výši 1,263 miliardy korun, který nyní podle zákona rozdělí klientům.
Zhodnocení Transformovaného fondu PSČP je nejvyšší na českém trhu.„I přes negativní vývoj úrokových sazeb jsme opět ochránili vklady klientů před inflací a navíc dosáhli nadprůměrného výnosu výrazně převyšujícího úroky na spořicích bankovních účtech,“ komentuje výsledek Transformovaného fondu Vladimír Bezděk, generální ředitel a předseda představenstva Penzijní společnosti České pojišťovny.
Penzijní společnost ČP ve všech fondech druhého i třetího pilíře nyní eviduje téměř 1,3 milionu klientů, z toho více než čtvrt milionu přispívá na penzi také zaměstnavatel. Celkový objem aktiv spravovaných PSČP se blíží 90 miliardám Kč.
Obsah | Cena od |
do 1000 ccm | 1181,- |
nad 1000 ccm do 1200 ccm | 1462,- |
nad 1200 ccm do 1350 ccm | 1501,- |
nad 1350 ccm do 1500 ccm | 1885,- |
nad 1500 ccm do 1850 ccm | 1919,- |
nad 1850 ccm do 2500 ccm | 2521,- |
nad 2500 ccm | 3356,- |
Strana 1 z 2
Copyright © 2014 Pojištění-Šuchma.cz. Všechna práva vyhrazena. I Mapa stránek
Vytvořila Internetová agentura Webtom.cz